آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۴۲
اخبار کشور
۱۰

حبیبی: رئیس جمهور مفسدان را به قوه قضائیه معرفی کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: از آقای رئیس جمهور می خواهیم که به دور از مسائل حاشیه ای مفسدان را به قوه قضائیه معرفی کند.

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی در مورد سخنان رئیس جمهور در جلسه اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تجربه نشان داده که معضل فساد با شعارهای خوب و فرافکنی ممکن نیست. مردم باید از دولت یازدهم عمل و راهکارهای عملیاتی ببینند تا همکاری دولت و مردم، این معضل را چاره سازد. از آقای رئیس جمهور می خواهیم که مفسدان را به قوه قضائیه معرفی کند.

وی با بیان اینکه «از یک آشنای به موازین حقوقی و دینی شایسته است مطالبی بگوید که موجب تشویش اذهان عمومی نشود،» افزود: اینکه گفته شود نفت را دادند عده ای بردند و خوردند بی آنکه گفته شود چه کسی داده و چه کسی برده و چه کسی خورده، به دور از نگاه حقوقی است و برای مردم این پرسش را پدید می آورد که چرا رئیس جمهورشان با همه اقتدار نظام، اسامی و مدارک این سوءاستفاده گران از بیت المال نفت را به دادگاه ها معرفی نمی کند؟

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین با طرح گلایه از رئیس جمهور در مورد اقدام اخیر شهرداری تهران در مورد طرحی با عنوان ارتقاء جایگاه زنان کارمند، گفت: این شایسته نیست که روزنامه ای که ارگان دولت است، در تیتر یک خود با تحریف اقدامات شهرداری تهران از قول رئیس جمهور با آن مخالفت کند.

به گزارش فارس، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: جای مبارزه با فساد سیستمی در بسته دولت خالی است. جای اقتصاد مقاومتی ومدیریت جهادی در این بسته دیده نشده و از همه مهمتر قرار است بسته به صورت لایحه به مجلس برود.