آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۴۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

حضور ملی پوشان وزنه برداری در گلریزان حمایت از مردم غزه

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به همراه اعضای کادر فنی و رئیس فدراسیون در مراسم گلریزان حمایت از مردم غزه شرکت می کنند.

مراسم گلریزانی در روز پنج شنبه 23 مرداد سال جاری در محل سالن شهید افراسیابی (ورزشگاه شهید شیرودی) از ساعت 10 تا 12 با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می شود. در همین راستا حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن تحسین این حرکت انسان دوستانه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است ورزشکاران ملی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مراسم گلریزان روز پنج شنبه شرکت کنند. اعضای تیم ملی وزنه برداری هم از این قاعده مستثنی نیستند و روز پنج شنبه به همراه کادر فنی و شخص بنده در مراسم فوق حضور پیدا می کنیم تا حمایت قاطع خود را از مردم غزه اعلام کنیم.

رضازاده درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری نیز عنوان کرد: پس از اردوی تیم ملی در مجارستان، الان 2 هفته ای است که تمرین ملی پوشان در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود. این تمرینات تا زمان اعزام به بازی های آسیایی در کمپ تیم های ملی ادامه خواهد داشت. شرایط آمادگی جسمانی و رکوردی ملی پوشان هم خدا را شکر خوب است. وضعیت آسیب دیدگی نواب نصیرشلال هم که در اردوی مجارستان از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده بود رو به بهبود است. ما امیدواریم با ادامه این روند شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در کره جنوبی باشیم. رضازاده درباره انتخاب بهداد سلیمی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی نیز اظهار داشت: پرچمدار بودن از بزرگ ترین افتخاراتی است که در طول عمر ورزشی یک ورزشکار نصیب او می شود. من در بازی های آسیایی 2006 این افتخار نصیبم شد و حالاخوشحالم که بار دیگر یک وزنه بردار به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شده است.