آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۳۲
سیاسی
۳

با خوانندگان

2476-0937

تفکیک جنسیتی یعنی منزلت، بالابردن کیفیت، اجرای احکام دینی و هزاران خوبی دیگر، بهتر است بدون وقفه همه جا اجرایی می شود.

0457-0916

درباره سقوط هواپیمای مسیر تهران – طبس چرا باید کسی پاسخگو باشد؟ مسوولی استعفا دهد یا مدیری برکنار شود؟ مگر ما در کشوری زندگی نمی کنیم که روزی بالاترین مقام اجرایی کشور تحریم های جهانی بر ضد ایران را «کاغذ پاره» خواند و شورای امنیت سازمان ملل را به ادامه صدور قطعنامه علیه کشورمان، با پیش بینی «پاره شدن قطعنامه دان شان» ترغیب کرد؟

0962-0916

واقعا چه قانونی بر خرمشهر حاکم است که زمین زراعی را به نام زمین مسکونی در دفاتر ثبت رسمی می فروشند و هیچ کس جلوی باند را نمی گیرد؟ تازه هر زمین را به چند نفر هم می فروشند. تمام زمین های جزیره مینو را فروختند. تو رو خدا رسیدگی کنید. فردا این شرکت می رود و ما می مانیم و یک کلاه گشاد.

0815-0933

خواهشا کاریکاتوری با موضوع تفکیک جنسیتی در خانواده طراحی و درج شود. چون شاید روزی برسد که در خانه، اتاق فرزندان پسر و دختر تفکیک شود.

9188-0912

قول داده بودید جدول را قربانی کمبود جا نکنید که کردید!

اعتماد| با پوزش از مخاطبان گرامی، متاسفانه به دلیل جابه جایی روزنامه اعتماد در روزهای اخیر و تغییراتی که در محتوای صفحات روی داده است مجبور شدیم در این روز جدول را حذف کنیم اما سعی ما بر این است که این اتفاق دیگر رخ ندهد.

9045-0912

آقای دلیری در قسمتی از مقاله «آقای روحانی ما را به یاد احمدی نژاد نیندازید»، سخنان رییس جمهور را دینی ندانسته اند. بد نیست توجه ایشان به این نکته جلب شود که مقابله به مثل کردن، امری کاملاشرعی و دینی است. به نظر من روی سخن دیروز رییس جمهور منتقدان نبودند بلکه هتاکانی بودند که به خود اجازه می دهند هرگونه که بخواهند و علیه هرکس که تفکرشان همراستا با آنها نباشد موضع گیری کنند. کلوخ انداز را پاداش سنگ است!