آرشیو پنجشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۱۷
حوادث امروز
۱۴

پایان هولناک ارثیه شوم 2 برادر

حسین خانی

گروه شوک: اختلاف مالی بین دو برادر قائمشهری زندگی آن ها را به تباهی کشاند. این دو برادر وقتی برای حل اختلافات مالی به وجود آمده بین خود نتوانستند به توافق برسند، دست به اقدام هولناکی زدند

در جریان این حادثه یکی از برادران ابتدا مقداری بنزین روی برادر کوچکتر پاشید و وی را به آتش کشید و سپس این سناریو را برای خود نیز به اجرا درآورد. بنا بر این گزارش، بعدازظهر روز 15 مرداد ماه سال جاری ماموران آتش نشانی قائمشهر در جریان ماجرای آتش سوزی در یک خانه ویلایی در منطقه «جمنان» قرار گرفته و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

آنان پس از ورود به حیاط این خانه با پیکر نیم سوخته مردی روبه رو شدند که بخش هایی از بدنش بشدت دچار سوختگی شده بود. سپس با راهنمایی مادر خانواده که خودش نیز دچار سوختگی جزئی شده بود، ماموران به داخل حمام رفته و در آنجا با پیکر نیم سوخته برادر کوچکتر روبه رو شدند.

از شواهد و قرائن این گونه بر می آمد که دو مرد در بیرون از محوطه خانه و در حیاط خانه با هم جر و بحث کرده و درگیر این حادثه شده بودند. با هماهنگی های انجام گرفته پیکر نیمه جان دو برادر به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شد و مادر خانواده نیز برای درمان به بیمارستان ولی عصر قائمشهر انتقال داده شد. با وجود همه اقدامات تیم پزشکی بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری، دو برادر به دلیل شدت جراحات ناشی از آتش سوزی در آغوش مرگ جای گرفتند.

بر اساس گزارش های دریافتی خبرنگار ما از محل حادثه و به گفته ساکنان منطقه، این دو برادر از مدت ها قبل درباره مسائل مربوط به ارثیه خانوادگی با هم دچار اختلاف شده بودند و دامنه این اختلافات در روز های اخیر بالاگرفته بود تا اینکه چنین حادثه هولناکی رخ داد.