آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سردسته سارقان مسلح جاده های بوشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سردسته فراری سارقان مسلح جاده های جنوبی استان در یک تعقیب و گریز با پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.

بوشهر- خبرنگار کیهان:

سرتیپ حیدرعباس زاده اظهار کرد: سارق و شرور مسلح فراری به هویت «عباس» 22 ساله که سرکردگی یک باند سارقان مسلح را به عهده داشت بعد از تعقیب و گریز با پلیس از ناحیه پا زخمی و دستگیر شد.

وی افزود: این شرور و سارق مسلح بیش از 10 فقره سابقه کیفری دارد.

عباس زاده یادآور شد: این فرد سرکردگی باندی 11 نفره از سارقان مسلحی را به عهده داشت که درماه گذشته پس از 30 ساعت درگیری مسلحانه با پلیس تعداد 10 نفر از اعضا باند در منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی دستگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: شرور مسلح پس از اقدامات مجرمانه و دستگیری همدستانش، به کوهستان های اطراف متواری شده بود و هنگامی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در حال تردد در جاده آبدان به دوراهک در شهرستان دیر بود در طرح مهار پلیس مهار گرفت.

عباس زاده گفت: متهم که با سرعت عمل پلیس غافلگیر شده بود بدون توجه به دستور پلیس به سمت جاده های خاکی و فرعی تغییر مسیر داده تا شاید راه نجاتی پیدا کند که با شلیک پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد. وی بیان کرد: متهم به بیمارستان کنگان منتقل و جهت مراقبت های بیشتر پزشکی به یکی از بیمارستان های مجهزتر انتقال داده شد.