آرشیو شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• می خواستم از سرکار خانم ابتکار ریاست محترم سازمان حفاظت از محیط زیست استدعا کنم که در رابطه با آلودگی هوای استان یزد و به خصوص شهرستان اشکذر که از آلوده ترین شهرستان های استان است دستور رسیدگی و بازرسی صادر فرمایند. لازم به ذکر است به دلیل کامل صنعتی شدن استان و عدم رعایت استانداردهای لازم توسط واحدهای صنعتی، بخش کشاورزی، زیست محیطی و سلامت انسانی در خطر فوق العاده شدیدی قرار دارد.

• لطفا درباره تاثیر آلود گی هوای عسلویه بر کارگران شاغل در این شرکت ها که تمام درآمدشان باید خرج درمانشان شود گزارش تهیه کنید، در ضمن اینجا همه چیز فقط متعلق به نیروهای رسمی است. همانطوری که در روزنامه تاریخ 22 مرداد نوشتید خون ما را نمی گیرند.

• خیابان ها تبدیل به پارکینگ اختصاصی شده است. مسوولان محترم شهرداری بارها اشاره کرده اند که برای ایجاد یک کیلومتر خیابان میلیارد هاتومان هزینه کرده اند. چرا مردم از خیابان به عنوان پارکینگ شخصی استفاده می کنند. خیابان محل گذر خودرو هاست نه توقفگاه، کسانی که از خودرو شخصی استفاده می کنند باید هزینه آن را نیز پرداخت کنند در حال حاضر این هزینه با ایجاد ترافیک به کل جامعه تحمیل می شود.

• از وزیر راه و استاندار البرز سوال کنید جاده جدید کرج - طالقان کی راه اندازی می شود 24 سال است مردم منتظرند، مسوولان وعده می دهند و مردم شاهد تصادفات مرگبار هستند.

• در داخل بوستان ها و اماکن دارای فضای سبز مشاهده می شود در پای درختان علف های هرز قابل توجهی روییده است که داخل چاله های آبخوری را اشغال و متاسفانه این وضعیت به صورت هفته های متمادی دست نخورده باقی می ماند، این سهل انگاری ها به رشد و حفظ درختان لطمه جبران ناپذیری می زند. لطفا عزیزان شهرداری نسبت به این مساله اهتمام بورزند.

• از کارکنان شرکت گاز هستیم و به صورت قرارداد مدت موقت الان سه سال است تکلیف ما راجع به مزایا و تبدیل وضعیت مشخص نشده است لطفا پیگیری کنید.

• با سلام خدمت رییس محترم راهور. اینجانب مربی آموزشگاه رانندگی در رباط کریم هستم. با توجه به پایین بودن هزینه ثبت نام و بالابودن هزینه استهلاک دچار مشکل اقتصادی شده ایم، خواهشمندیم رسیدگی کنید.