آرشیو شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۴
ورزش
۱۳

اینچئون

بسکتبال ایران با فیلیپین همگروه شد

تیم ملی بسکتبال ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون با فیلیپین همگروه شد. قرعه کشی هفدهمین دوره بازی های آسیایی برگزار شد و تیم های رشته های مختلف حریفان خود را شناختند؛ بر این اساس در بسکتبال هم تیم ملی ایران با فیلیپین در گروه پنجم قرار گرفت. گروه ایران در حالی شامل تنها دو تیم است که گروه اول و دوم این مسابقات با حضور چهارتیم تشکیل شده است! گروه بندی کامل رشته بسکتبال به شرح زیر است: گروه A: مغولستان، هنگ کنگ، کویت و مالدیو

گروه B: عربستان، قزاقستان، فلسطین و هند

گروه C: چین و چین تایپه، گروه D: کره جنوبی و اردن، گروه E: ایران و فیلیپین، گروه F: ژاپن و قطر

همگروهی والیبال ایران با هند، مالدیو و هنگ کنگ

قرعه کشی هفدهمین دوره بازی های آسیایی برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران به عنوان نایب قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو حریفان خود در سال 2014 را شناخت؛ بر این اساس شاگردان کواچ در گروه سوم این دوره از مسابقات با تیم های هند، مالدیو و هنگ کنگ همگروه شدند. تیم ملی والیبال ایران مدعی اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات است و به احتمال فراوان با ترکیب اصلی خود پا به این رقابت ها می گذارد.

تیم ملی هندبال ایران حریفان خود را شناخت

قرعه کشی رقابت های تیمی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی پنجشنبه، 30مرداد1393 برگزار شد و تیم ملی هندبال ایران، نایب قهرمان دوره قبلی و دارنده مدال برنز 2006 قطر حریفان خود در این مسابقات را شناخت؛ بر این اساس شاگردان ماچک در گروه دوم این مسابقات با تیم های هنگ کنگ و کویت همگروه شدند.

تیم ملی فوتبال امید ایران با تیم های ویتنام و قرقیزستان همگروه شد

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی2014 با تیم های ویتنام و قرقیزستان در یک گروه قرار گرفت.