آرشیو یکشنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۳
صفحه اول
۱

کفاشیان: قرارداد خوبی با کی روش تنظیم کرده​ایم

بحث قرارداد کارلوس کی روش آن قدر مهم است که می تواند دستور جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد. این جلسه صبح دیروز به ریاست علی کفاشیان و با حضور مهدی محمد نبی، محمدهادی آیت اللهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم و فریدون اصفهانیان برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی را از روند برنامه های فدراسیون ارائه کرد.

کفاشیان خطاب به اعضای هیات رئیسه درباره روند مذاکراتش با کارلوس کی روش و شرایط حاکم بر تیم های ملی گفت: «روند خوبی را در تیم های ملی فوتبال با توجه به برنامه های کادر فنی شاهد هستیم و تمامی تیم ها فعالیت های خود را به خوبی انجام می دهند. با توجه به مصوبه قبلی هیات رئیسه با کارلوس کی روش پیش رفتیم که ایشان نظرات خود را درباره مسائل مختلف بیان کرد.»

بر همین اساس قرارداد فعلی را با وی تنظیم کرده و دو دستیار ایرانی در کنار تیم ملی حضور خواهند داشت. در مجموع قرارداد خوب و بلند مدتی را با کی روش تنظیم کرده ایم. هدف ما حضوری موفق در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه است. ضمن این که حضور در جام ملت های آسیا نیز برایمان اهمیت بالایی دارد. ما از کی روش خواسته ایم بهترین نتیجه را در این دو رویداد مهم بگیریم.»

کفاشیان در این نشست درباره تیم امید هم گفت: «تیم امید با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 و 23 سال به اینچئون اعزام می شود. 70 درصد تیم ملی زیر 21 سال و بقیه از بازیکنان زیر 23 سال هستند که ضمن آینده نگری، شانس مدال آوری را در رقابت های آسیایی افزایش می دهیم.

جلسه ای را با باشگاه ها برگزار کرده و از آنها خواسته ایم که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند تا این تیم در مسابقات آسیایی با اقتدار شرکت کند. نگاه ما به رقابت های مقدماتی المپیک و سهمیه حضور در بازی های برزیل است که امیدوارم این تیم با برنامه هایی که پیش روی خود دارد، موفق باشد.