آرشیو چهارشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اخبار کوتاه

لایحه کاهش ساعت کاری زنان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 57 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت بررسی قرار گرفتن لایحه «کاهش ساعت کاری بانوان کارمند با شرایط خاص» شدند.

فاطمه آلیا افزود: امیدوار هستیم با تقدیم این نامه لایحه کاهش ساعت کاری زنان با شرایط خاص در مهرماه در دستور کار قرار گیرد تا خانم هایی که مشمول مفاد این لایحه هستند بتوانند از مزایای قانونی آن استفاده کنند.

شهریه جدید مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از تعیین شهریه مهدهای کودک تا نیمه شهریورماه جاری خبر داد. محمد نفریه با اعلام این که میزان شهریه بر اساس شرایط مناطق مختلف تعیین می شود، درخواست کرد که تخلفات از طریق شماره پیامک 30008530 اطلاع رسانی شود.

گاز پیک نیکی هتل را به آتش کشید

شعله ور شدن گاز پیک نیکی در یکی از اتاق های هتل در محدوده پل کریم خان آتش نشانان و نیروهای امدادی را به محل حادثه کشاند.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به جزئیات این حادثه عامل اصلی این حادثه را شعله ور شدن یک گاز پیک نیکی در طبقه چهارم هتل توسط یکی از مسافران اعلام کرد.

بردن وسایلی نظیر پیک نیک به داخل اتاق هتل ها ممنوع می باشد و این مرد با پنهان کردن پیک نیک در وسایلش آن را به اتاق برده بود که این اتفاق افتاد.