آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۹
حوادث امروز
۱۴

پس از یک ساعت جدال خونین زن شجاع هندی پلنگ مهاجم را از پای درآورد

گروه شوک: یک زن شجاع هندی پس از یک ساعت جدال خونین با پلنگ وحشی در یکی از روستاهای هند، سرانجام موفق شد این حیوان درنده را بکشد.

«کاملادوی» این زن 54 ساله هندی می گوید در پایان کار روزانه پلنگ وحشی به سمت من حمله کرد و قصد کشتنم را داشت، در جریان این حمله بیل و داسی را که کنارم بود برداشتم و یک تنه برای دفاع از خودم به جنگ پلنگ رفتم.

این زن که در این نبرد خود نیز زخمی شده است پس از آنکه پلنگ وحشی را از پای درآورد با زخم های عمیق و استخوان هایی شکسته نقش زمین شد که چند دقیقه بعد روستاییان سر رسیدند و او را به بیمارستان انتقال دادند.

پزشکان می گویند این زن از سه ناحیه بدن دچار شکستگی استخوان شده و بیش از 100 جراحی بزرگ و کوچک برای بخیه زخم ها و ترمیم شکستگی استخوان های دست و پایش انجام گرفته است.

«کاملا» می گوید که ابزار کشاورزی اش توانسته جان وی را از مرگ حتمی نجات دهد. این زن هندی شرح داده که پلنگ هنگام بازگشت او از کار مزرعه به خانه به طور ناگهانی غافلگیرش کرده بود. پزشکان هم می گویند «کاملا» خون زیادی را از دست داده اما می تواند پس از چند روز سلامتی اش را دوباره به دست آورد.

یکی از متخصصان حیات وحش در این باره می گوید: پلنگ مهاجم جوان و بی تجربه بوده در غیر این صورت این زن تا حالامرده بود. پلنگ های بالغ و با تجربه ظرف 10 دقیقه شکار و طعمه خود را می کشند و این زن نیز بسیار جسورانه عمل کرده و توانسته حیوان را از پا درآورد.