آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۹
حوادث
۱۲

حادثه ها

برآورد خسارت خانه به خانه زلزله زدگان آبدانان

ایسنا: فرماندار آبدانان از برآورد خسارت به منازل مسکونی به صورت خانه به خانه در مناطق زلزله زده آبدانان خبر داد. مجید عسگری گفت: با کاهش پس لرزه ها، آرامش نسبی در بین مردم شهرستان حاکم شده و 90درصد مردم در منازل خود ساکن شده اند. وی با بیان اینکه بازدید خانه به خانه از منازل توسط کارشناسان برای برآورد خسارت شروع خواهد شد، تصریح کرد: منازلی که نیاز به تعمیر داشته باشد، با ارایه تسهیلات تعمیر خواهند شد و برای شهروندانی که منازل آنها غیرقابل سکونت باشد، تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

سرقت 90میلیون تومان جواهر از خانه پدر

باشگاه خبرنگاران: مردی که از خانه پدرش 90میلیون تومان طلاو جواهر سرقت کرده بود، دستگیر شد. سرهنگ «اکبر زلفی»، فرمانده انتظامی شهرستان «لامرد» استان فارس با اعلام این خبر گفت: شخصی با مراجعه به ماموران مدعی شد سارق یا سارقانی وارد منزل وی شده و اقدام به سرقت مقداری طلابه ارزش تقریبی 900میلیون ریال کرده اند. فرمانده انتظامی «لامرد» افزود: ماموران به فرزند شاکی مظنون شدند و او در بازجویی ها به سرقت طلاجات با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار کرد. وی با بیان اینکه با تلاش ماموران دو همدست سارق نیز دستگیر شدند، هشدار داد: شهروندان از نگهداری وجوه نقد، طلاو زیورآلات در منزل خودداری کنند.

کلاهبرداری با وعده ازدواج

باشگاه خبرنگاران: جوانی که با وعده ازدواج از دختران دم بخت کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد. دختری جوان به نام نازنین چندروز پیش به پایگاه پلیس شهرستان پیشوا مراجعه کرد و گفت پسری با وعده ازدواج او را فریب داده و سپس با گرفتن مبلغی به عنوان قرض ناپدید شده است. به این ترتیب تحقیقات آغاز شد تا اینکه پلیس توانست سرنخ هایی از جوان کلاهبردار به دست آورد و او را دستگیر کند. سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا توضیح داد: متهم 32ساله با دیدن دختر جوان و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به اغفال و کلاهبرداری از چندین دختر دیگر نیز اقرار کرد.