آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۸
اقتصادی
۴

جزئیات سرویس های جدید پستی اعلام شد

مدیر عامل شرکت پست، جزئیات خدمات سرویس های جدید پستی را اعلام کرد.

حسین مهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که یکی از این سرویس هایی که همزمان با هفته دولت بهره برداری شد، سرویس پست مالی است، گفت: این سرویس با 53 خدمت در 10مرکز استان راه اندازی شده و خدمات آن ارائه می شود.

وی افزود: شرکت پست تصمیم دارد به تدریج سرویس پست مالی را تا پایان سال به 100 واحد پستی افزایش دهد.

مدیر عامل شرکت پست با بیان این که پست نت یا خدمات باجه الکترونیک از دیگر خدمات جدید پستی است، خاطرنشان کرد: پست نت نیز در 100 واحد پستی راه اندازی شده و تا پایان سال ارتقا داده خواهد شد.

مهری همچنین با معرفی سرویس پس کرایه یا کرایه در مقصد اظهار کرد: این سرویس نیز به منظور دریافت کارمزد پست در مقصد است که گیرنده آن را تعریف می کند و شامل پست امانات، اموال انبوه و خرید و فروش های اینترنتی می شود.

وی ادامه داد: سرویس پس کرایه یا کرایه در مقصد در همه کشور راه اندازی شده و با توجه به نیاز خاص مشتریان پاسخگو است.

مدیر عامل شرکت پست همچنین با اشاره به این که چهارمین سرویسی که مصادف با هفته دولت راه اندازی شد سرویس زمان توزیع است، تصریح کرد: در این سرویس مشتری زمان تحویل بسته پستی خود را تعیین می کند که بعد از ساعات اداری از ساعت 14 تا 18، یک نوبت، در ساعت 18 تا 22 نیز نوبت دوم تحویل بسته های پستی در این سرویس است.

مهری در این باره اظهار کرد: سرویس تعیین زمان توزیع در حال حاضر فقط در مورد سرویس پیشتاز اجرا می شود و پس از برطرف کردن مشکلات آن برای سرویس های دیگر راه اندازی خواهد شد.