آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۵
حوادث
۱۴

خبر

قتل پدر به دست پسر ناخلف

فارس| فرمانده انتظامی لرستان گفت: پسر 19 ساله پدر 43 ساله خود را در یکی از روستاهای لرستان به قتل رساند.

سردار محمدقنبری با این اعلام این خبرگفت: بعد از ظهر پنجشنبه ششم شهریورماه، پسر 19 ساله یی که در یکی از روستاهای حوزه رباط خرم آباد زندگی می کرد، به علت اختلافات خانوادگی پدر 43 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند و متواری شد. وی افزود: به محض اعلام این قتل به فوریت های پلیسی 110، بلافاصله تیم ویژه یی تشکیل و پس از مدت کوتاهی قاتل در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای منطقه پس از تعقیب و گریز دستگیر شد. متهم اختلافات خانوادگی را انگیزه خود از قتل اعلام کرد.

شش کشته در سانحه رانندگی

ایرنا| بر اثر سانحه رانندگی که در جاده آغ کند – خلخال رخ داد، شش نفر در دم جان خود را از دست دادند. این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا رخ داد که تمام سرنشینان پراید در دم جان باختند.

حمله دزدان دریایی به یک نفتکش تایلندی

واحد مرکزی خبر| دزدان دریایی یک نفتکش تایلندی را در آب های سواحل شرقی مالزی توقیف و محموله نفت آن را سرقت کردند. این حادثه روز پنجشنبه در نزدیکی جزیره تویمان مالزی در دریای چین جنوبی و در حالی رخ داد که این نفتکش از سنگاپور به سوی تایلند در حرکت بود. دزدان دریایی خدمه این نفتکش تایلندی را در موتورخانه کشتی زندانی و سپس اقدام به خالی کردن نفت آن کردند. این کشتی و خدمه آن صبح دیروز آزاد شدند.

دستگیری پسران خلافکار در نیمه شب

باشگاه خبرنگاران: فرمانده انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران از دستگیری دو نفر سارق زورگیر وسابقه دار در شهریار خبرداد. سرهنگ محمدرضا مطیعی، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی شهریار هنگام گشت زنی در نیمه های شب به خودروی پژو پارس با دو سرنشین مشکوک و با بررسی های پلیس مشخص شد این افراد با مشارکت سه نفر دیگر که در پشت بام ساختمانی در همان حوالی مخفی شده بودند قصد سرقت از منازل شهروندان را داشتند. با اقدام به موقع پلیس، دو سارق زورگیر به نام های «الف- الف» و «ع-ر» در شهرک امیریه دستگیر شدند.