آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۵
سیاسی
۳

با خوانندگان

7909-0912

بار دیگرشاهد تحقق وعده حق تعالی بودیم و دیدیم که پوزه دشمن چه حقیرانه به خاک مالیده شد. رحمت بر شهدای غزه، صبر بر دل داغداران غزه، افتخار و سربلندی برای غیرتمندان غزه، بوسه بر دستان توانمند و ایثارگران غزه و مرگ بر صهیونیست های منافق، کافر، متجاوز، خائن و همه طرفداران شان.

0998-0911

ما از نظر ذخایر زیرزمینی همه جوره بهره مند هستیم. فقط و فقط وزیر محترم باید حساسیت زیادی قایل شود تا فساد مالی و اختلاس رخ ندهد.

2476-0937

چه کسی پیگیر قضیه روغن پالم است؟ البته مردم خودشان می فهمند و از لبنیات سنتی استفاده می کنند.

0685-0916

امید است سطح و تراز علمی دانشگاه ها کاربردی شود و دانشی که در آنها آموزش داده می شود ویژگی های مرتبط بودن با علم روز، پربار بودن، واقعی بودن، جوابگو بودن در حل مشکلات جامعه، متناسب با نیاز کشور و با توجه به استعداد و توان افراد را دارا باشد. همچنین مراکز آموزشی اقدام به جذب دانشجو کنند و مدارک صادر شده واقعی، حقیقی و محتوای آنها به درد جامعه بخورد.

1715-0911

مطلب محمدرضا جلایی پور درباره «ندا» بسیار پرمحتوا و سودمند بود.

یک مخاطب

وزارت ورزش نهاد بازرسی تمام فدراسیون هاست بنابراین زمانی که فدراسیون رییس دارد دخالت در کار آن اشتباه است. اگر عده یی رییس فدراسیونی را قبول نداشتند نباید کاندیدا می شدند.

7731-0930

لطفا با مهدی هاشمی و آزاده صمدی که در سریال های «دردسرهای عظیم» و «انقلاب زیبا» بازی خوب آنها در حال پخش است گفت وگو کنید.