آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۸
حوادث
۱۹

متهم یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد

مرگ پدر به دست پسر 19 ساله

پسر نوزده ساله ای که پدرش را با چاقو کشته بود، از سوی پلیس آگاهی خرم آباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان دراین باره به جام جم گفت: بعدازظهر ششم شهریور امسال، مردی با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس گرفت و از کشته شدن مرد همسایه در یکی از روستاهای حوزه رباط خرم آباد خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند مرد چهل و سه ساله ای بر اثر ضربه های چاقو و شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار محمدقنبری افزود: با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژ قتل دادسرا، جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد و با دستور قضایی همسر و فرزندان مقتول برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. آنها در بازجویی اولیه گفتند وقتی به خانه بازگشته اند، متوجه قتل مرد خانواده شده اند و نمی دانند چه کسی مرتکب جنایت شده است.

وی یادآور شد: در ادامه کارآگاهان در تحقیقات از همسایه ها متوجه شدند مقتول از مدتی پیش با پسر نوزده ساله اش درگیری داشته است. با به دست آمدن این سرنخ، ماموران به تحقیق دوباره از خانواده مقتول پرداختند و آنها در اظهارات جدیدشان گفتند پسر نوزده ساله خانواده پس از مشاجره با پدرش، او را با چاقو کشته و فرار کرده است.

دستگیری قاتل

قنبری خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز و ساعتی پس از حادثه، در خانه ای نزدیک یکی از روستاهای همجوار شناسایی و دستگیر شد.متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود با پدرم اختلاف داشتم. او همیشه مرا تحقیر می کرد و حاضر نمی شد به خواسته هایم توجه کند. روز حادثه دوباره با هم درگیر شدیم و پس از آن که او به من حمله کرد کنترل خود را از دست داده و او را با چاقو کشتم و سپس از خانه متواری شدم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.