آرشیو یکشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

ارجمند: حشمت فردوس شگفت انگیز بود

داریوش ارجمند، بازیگر نقش حشمت فردوس در سریال «ستایش» گفت: برای اولین بار مرحوم ایرج قادری بازی در این نقش را به من پیشنهاد داد و وقتی فیلمنامه را خواندم متوجه شدم فردوس شخصیت شگفت انگیزی است.

ارجمند در این باره به روابط عمومی شبکه سه اظهار کرد: نقش حشمت فردوس را مرحوم ایرج قادری به من پیشنهاد داد زمانی که قرار بود خودش کارگردانی این سریال را عهده دار باشد هرچند همان زمان هم حالش خوب نبود و بیماری اش شدید شده بود.

وی افزود: من پیشنهاد او را پذیرفتم به شرط آن که نقش فردوس، نقش اول کار باشد و در قراردادم هم تاکید کردم که اگر کارگردان تغییر کند من می توانم از بازی در سریال انصراف دهم.

کار کردن با آقای قادری را دوست داشتم، چون اولین سریالی بود که دست گرفته بود و به تشخیص اش در انتخاب بازیگر برای نقشی خاص باور داشتم.

وی ادامه داد: وقتی متن را خواندم با وجود این که کامل نبود، شخصیت فردوس را دوست داشتم. من پیش از آن با نویسندگان مطرحی کار کرده بودم، اما متن آقای مطلبی من را جور دیگری تکان داد و تحت تاثیر قرار گرفتم. در فیلمنامه ایشان انرژی زیادی وجود داشت که مرا به وجد آورد.

فردوس آدم جدی ای بود و شخصیت پردازی شگفت انگیزی داشت و نویسنده استادانه به آن پرداخته بود.سریال «ستایش 2» در 26 قسمت پنجاه دقیقه ای تولید شده بود که قسمت پایانی آن آخر مرداد از شبکه سه پخش شد.