آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۱۸۸
شهرستان ها
۵

فرمانده منطقه انتظامی مسجدسلیمان خبر داد: دستگیری اعضای باند سرقت منازل شهروندان مسجدسلیمانی

مسجدسلیمان-خبرنگاررسالت:فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری باند سارقان منزل و اماکن دولتی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.سرهنگ ظفر فراشی در تکمیل این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.عضو شورای تامین این شهرستان ادامه داد: با شروع تحقیقات پلیس و به دست آمدن سرنخ هایی از مکان های وقوع جرم، رد پای چند سارق حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد که با کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی مخفیگاه این باند سرقت شدند.سرهنگ فراشی افزود:

پلیس آگاهی به همراه ماموران کلانتری شهرستان مسجد سلیمان با استفاده از اصل غافلگیری موفق به دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اماکن دولتی و خصوصی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با دستگیری و انجام تحقیقات پلیسی، این افراد به چند فقره سرقت و یک باند از مالخران نیز اعتراف نمودند که با تلاش نیروهای مختلف این یگان اعم از کلانتری، آگاهی و اطلاعات مالخران مربوطه نیز شناسایی و دستگیر شدند. وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط گردید. ضمن آنکه متهمان این دو پرونده با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.