آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۶۱
ورزش
۱۸

پولادی: فقط پرسپولیس

مهرداد پولادی در حالی با چند باشگاه قطری وارد مذاکره شده است که مسئولان پرسپولیس مدعی اند پولادی با آنها قرارداد دارد و نمی تواند بدون دریافت رضایتنامه از جمع آنها جدا شود.

دیروز شایعه ای منتشر شد که پولادی برای پرسپولیسی ها شرط گذاشته که ابتدا طلب 500 میلیونی فصل قبلش را بدهند تا با آنها پای میز مذاکره بنشیند. مهرداد پولادی در این باره گفت: هیچ صحبتی بین من و مسئولان پرسپولیس انجام نشده و نمی دانم این شایعه شرط و شروط از کجا آمده است. من نه شرطی برای پرسپولیس گذاشتم و نه درخواست طلب 500 میلیونی کردم. اصلاحرفی نزده ام که بحث به طلب و این حرف ها بکشد. فعلاخبر جدیدی نیست و من هم منتظرم ببینم نتیجه مذاکرات مدیر برنامه هایم با تیم های خارجی به کجا می کشد. وی گفت: کوچک ترین صحبتی با مسئولان تراکتورسازی انجام نداده ام. اگر قرار بود در ایران بازی کنم فقط برای پرسپولیس بازی می کردم. این را هواداران پرسپولیس بدانند که در ایران، انتخاب من فقط پرسپولیس است.

آخرین وضع مصدومان پرسپولیس

امید عالیشاه که در بازی با صبا از ناحیه سینه ضربه سختی خورده بود، برای حضور در تمرینات و بازی با تراکتورسازی مشکلی ندارد. کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با مصدومان تیم اعلام کرد: مهدی دغاغله و حمیدرضا علی عسگری مرحله به مرحله تمرینات جدی تری انجام می دهند و از روز یکشنبه در بخشی از تمرینات گروهی حضور پیدا کردند. هر دو بازیکن زیر نظر کادر فنی و بدنسازی قرار گرفته اند و تمرینات کنترل شده ای را با تیم انجام می دهند که رفته رفته با بررسی شرایط جدی تر خواهد شد.

کادر پزشکی همچنین در مورد علیرضا نورمحمدی اعلام کرد: او در تمرینات حاضر خواهد بود و همزمان، برنامه های فیزیوتراپی را دنبال خواهد کرد.