آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۶۱
ورزش
۱۸

تحقیر رئال مادرید در غیاب رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دوم رقابت های باشگاهی اسپانیا در حالی 4 بر 2 مغلوب میزبان خود سوسیه​داد شد که غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم به دلیل مصدومیت کاملامحسوس بود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال درخصوص این شکست گفت: این شکست چیزی را تغییر نمی دهد. آنچه لازم داریم این است که وضع خودمان را عوض کنیم و در این گونه بازی‎ها تمرکز داشته باشیم. زمانی که شما 2 بر صفر جلو هستید، باید نشان دهید تمرکز دارید و بر بازی مسلط هستید. چیزی در تیم ما باید تغییر کند و تغییر می کند. سرمربی ایتالیایی رئال تصریح کرد: ارزیابی این بازی ساده نیست. نیم ساعت نخست نیمه اول خیلی خوب بودیم و 2 بر صفر پیش افتادیم. اما در یک ساعت بعدی بد بودیم و تمرکز نداشتیم. فکر می‎کردیم بازی تمام شده است. ما از این بابت خیلی لطمه خوردیم. تیم ما در این بازی، بد دفاع کرد و توازن بازی را از دست دادیم.

همچنین پس از پیروزی یک بر صفر بارسلونا مقابل ویارئال، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از وقتی که به بارسلونا آمدم همه چیز خوب بوده و من از همه چیز راضی ام. از تفکر بازیکنانم در بازی برابر ویارئال تمجید می کنم. ما با نگرش بازیکنانمان بود که توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و سه امتیا ز مسابقه را کسب کنیم، اما نباید بیش از حد از این پیروزی خوشحال باشیم. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم. باید در بازی های آینده بهتر شویم تا بتوانیم علاوه بر کسب نتیجه بازی خوبی نیز به نمایش بگذاریم.

لیونل مسی که نتوانست در این بازی گلزنی کند در این دیدار با مصدومیت مواجه شد. سرمربی بارسلونا در پایان درباره شرایط ستاره آرژانتینی تیمش نیز گفت: منتظر خواهیم بود تا پزشکان تیم وضع مسی را بررسی کنند تا ببینیم مصدومیت او چقدر جدی است.