آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۶۱
حوادث
۱۹

متهم پس از قتل همسرش خودکشی کرد

مرد میانسال به دلایل نامعلومی با چاقو همسرش را در یکی از محله های شهرستان اراک از پای درآورد و سپس با حلق آویز کردن خود، به زندگی اش پایان داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره به جام جم گفت: ساعت 11 و 37 دقیقه ششم شهریور امسال ساکنان یکی از محله های جنوبی این شهر با شنیدن سرو صدا و کمک خواهی زن همسایه شان از خانه هایشان خارج شدند تا علت موضوع را جویا شوند. آنها چند مرتبه زن و مرد صاحبخانه را صدا زدند اما پاسخی نشنیدند.سرهنگ مصطفی ویسمه ای افزود: با ورود همسایه ها به ساختمان، آنها جسد زن صاحبخانه را دیدند که با چاقو کشته شده بود و در یکی از اتاق ها هم شوهر او را دیدند که خود را از لوله گاز حلق آویز کرده بود. با دیدن این صحنه ها، آنها موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند.

در پی این حادثه، کارآگاهان جنایی عازم محل شده و اجساد قربانیان را به پزشکی قانونی منتقل کردند. فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران با تحقیق از همسایه ها متوجه شدند این زوج با هم اختلاف داشته و روز حادثه صدای مشاجره آنها را شنیده اند و ساعاتی بعد اجساد هر دو را یافته اند. تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با این حادثه در دست انجام است تا مشخص شود، مرد میانسال با چه انگیزه ای دست به جنایت و سپس خودکشی زده است.