آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۹
سیاسی
۳

باخوانندگان

9096-0930

از وزیر اقتصاد با تجربه یی که دارد بیش از این انتظار می رود. او باید با شهامت و جسارت بیشتری کار را جلو ببرد و شفاف سازی بکند. ما باید به سرعت اقتصادمان را بازسازی و قوی کنیم. همین حالاهم کلی از کشورهای پیشرفته عقب هستیم و اگر دیر بجنبیم همین طور عقب مانده خواهیم ماند.

5048-0918

مردم وقتی اسم اصلاحات را می شنوند ناخودآگاه یک حس غرور و خودآگاه یک حس احترام به خود کلمه اصلاحات پیدا می کنند. ما در اصلاحات گفتمان هاله یی نداریم و همه برنامه ها بر اساس گزینه های روی میز چیده می شوند. اینکه چه داریم و چه می خواهیم. به عبارت دیگر، اصلاح طلبان وضعیت موجود را ملاک برنامه آینده خود قرار می دهند. اصلاحات یعنی عاقلانه تصمیم گرفتن و یک بینش روشن از موضوعات داشتن، برخورد منطقی در مقابل اتفاقات داشتن و احترام گذاشتن به سلایق مختلف.

8275-0912

اگر امکان دارد گزارشی در مورد افراد خودسر و افراطیون منتشر کنید.

6428-0912

آیا بانک ها از سپرده های مردم استفاده نمی کنند؟ پس سود این مشارکت کجا می رود؟ آیا تورم بالای 20 درصد وجود ندارد؟ در واقع سپرده گذاران بانک ها دارند ضرر ناکارآمدی سیستم بانکی و کارهای پوپولیستی دولت ها را می دهند. در کجای دنیا مردم با سپرده گذاری در سیستم بانکی ضرر می دهند؟ دولت فعلی قصد دارد با کم کردن سود سپرده گذاران، ضرر مردم را بیشتر کند.

0998-0911

وزارت امور خارجه بعد از تشدید تحریم ها باید حواس شان را جمع کنند تا حقی از کشورمان ضایع نشود تا بتوانیم به اهدافی که دنبال می کنیم برسیم.

صدری در اثر فشار بانک ها تولید کننده ها ورشکست و بیکاران زیاد شده اند در حالی که خود بانک ها از محل پول مردم محروم و افزایش سود تسهیلات وارد بازارشده و ضمن ایجاد تورم و برافراشتن کاخ شعبه ها، سودهای نجومی کسب کرده اند که فقط به جیب مدیران شان و شرکت های وابسته می رود. این افراد حتی به سهامداران خود در بورس هم سودهای بسیار کمی داده اند. با وجود این شرایط، علت حمایت دولت از این موسسات برای من معلوم نیست.