آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۶۲
اخبار کشور
۲

رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت الاسلام حاج سیدصابر جباری را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت روحانی مجاهد و عالم عامل، حجت الاسلام حاج سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی مجاهد و عالم عامل، حجت الاسلام حاج سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت روحانی مجاهد و مردمی مرحوم حجت الاسلام آقای حاج سید صابر جباری رحمه الله علیه امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان را به مردم مومن و انقلابی استان مازندران به ویژه مردم عزیز بهشهر و به جامعه علمی آن استان و بخصوص به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.

خدمات این روحانی بزرگوار در سنگر تبلیغ و تبیین و استقامت ایشان در خط قویم انقلاب و حضور در صحنه های مردمی، برای مردم آن سامان آشکار و مایه نام نیک و ذخیره الهی است ان شاءالله.

از خداوند متعال رحمت و غفران و حشر با اجداد طاهرینش را برای آن عالم عامل مسالت می نمایم.

سید علی خامنه ای

11 شهریور 1393

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی در پی ارتحال نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان

آیت الله نوری همدانی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین جباری نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

متن پیام معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدصابر جباری (رحمت الله علیه) امام جمعه محترم بهشهر و نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاسف گردید.

درگذشت آن عالم ربانی که عمر شریف خود را در تعلیم و تربیت و ارشاد مردم سپری کرد و از لحاظ اخلاق و موفقیت بسیار ممتاز بود، را به علمای محترم مازندران و کلیه ارادتمندان و علاقه مندان و به ویژه به خانواده محترم شان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو مقام و برای خاندان محترم شان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

حسین نوری همدانی