آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۱۸۹
اجتماعی - بین الملل
۹

پیام مردم

شیراز- یک شهروند: یارانه 45500 تومان پاسخگوی هزینه های فاز دوم اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نیست. افراد نیازمند و دهک های پایین با مشقت زندگی خود را سپری می کنند. دولت کی می خواهد برای این قشر فکری بکند؟

تهران- یک شهروند: فروش تراکم به گسترش بی رویه و بی برنامه کلانشهر تهران دامن زده است. باید مشخص کرد که حد و مرز تهران کجاست و سر و ته آن کدام است؟

تلفن به خط ارتباطی: برای مانده موجودی کارت ملی از دستگاه کارت خوان بانک ملی 120 تومان کارمزد کسر شد چرا باید 120 تومان آن هم برای موجودی کسر شود؟

تهران- یک شهروند: متاسفانه بزرگراه شهید چمران از ملاصدرا تا پل مدیریت به جولانگاه معتادان شیشه و فروشندگان آن تبدیل شده است. انتظار برخورد جدی تری با آنها می رود.

خرم آباد- یک شهروند: چرا دادگستری در بیمه تکمیلی هزینه دندانپزشکی را حذف کرده است؟ لطفا پیگیری کنید.

تهران- یک شهروند: مدتی است داروخانه ها پول داروی جانبازان را دریافت می کنند در حالی که در دولت گذشته چنین برخوردی با عزیزان جانباز در حال درمان نمی شد.

تهران- یک شهروند: برای چندمین بار می گوییم که صدای بلندگوی داخل شبستان مصلی گویا و مفهوم نیست. سیستم صوتی آن باید اصلاح شود.

اهواز- یک شهروند: اخبار سیمای جمهوری اسلامی در تاریخ 30/5/93 اعلام کرد که هفت واگن سوخت قاچاق را کشف کردند. به جز شرکت نفت و حواله آن کسی نمی تواند اقدام به پر کردن واگن سوخت نماید. مسئولین وزارت نفت که مدعی اند دوران بخور بخور تمام شده با صداقت ماجرا را اعلام کنند.