آرشیو شنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۶۴
ایران
۱۵

ساماندهی 2500 پزشک در مناطق محروم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح سلامت بهداشت در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر کشور خبر داد و گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت های اجرایی، اجرای این طرح به طور رسمی اعلام نشده است.

به گزارش مهر، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان این که طرح سلامت بهداشت از دو ماه قبل آغاز شده است، افزود: در اختیار قرار دادن واکسن، مکمل های غذایی و تامین پزشک از مهم ترین اهداف طرح سلامت بهداشت در کشور است که این طرح بتدریج و با هدف گذاری کامل اجرا می شود و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال با اجرای این طرح، 2500 پزشک به سمت روستاها و مناطق محروم ساماندهی و هدایت شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سمنان را استانی موفق در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور دانست و اظهار کرد: این استان توانست در اجرای این طرح گام های خوبی بردارد و در این خصوص خبرهای خوبی را از این استان داشته ایم. وی با بیان این که هیچ گونه مشکلی در تامین اعتبار طرح تحول نظام سلامت وجود ندارد، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان امسال رقم پیش بینی شده به صورت دولتی و از محل دریافت یارانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شود و قول های داده شده در این زمینه تحقق پیدا کند