آرشیو یکشنبه ۱۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۷
فن آوری
۱۹

اشتراک گذاری عکس های اینستاگرام از کامپیوتر

ماهرخ چنگیز

حالاکه با سایتی آشنا شدید که به شما اجازه می دهد تا از عکس های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسخه پشتیبان تهیه کنید، بد نیست با نرم افزاری نیز آشنا شوید که به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را از طریق کامپیوتر در این شبکه به اشتراک بگذارید. در واقع همیشه نیازی نیست عکس هایی را که گرفته اید از طریق موبایل در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، گاهی شما عکس هایی روی کامپیوتر شخصی خود دارید که مایل هستید آن ها را نیز در اینستاگرام منتشر کنید. گاهی هم به هر دلیلی نمی توانید عکس هایتان را از طریق گوشی خود در این شبکه به اشتراک بگذارید. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفته اید و به دنبال راه حل هستید، به شما استفاده از نرم افزار Gramblr را پیشنهاد می کنیم. در واقع Gramblr راهی برای اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر است.

Gramblr نوعی نرم افزار واسطه بین عکس های شما و اینستاگرام است. برای استفاده از امکانات این نرم افزار کافی است به سایت www.gramblr.com مراجعه و فایل مخصوص زیپ شده Gramblr را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید.

بعد از نصب حالاشما بسادگی و در سه مرحله می توانید عکس های خود را بدون نیاز به موبایل در اینستاگرام آپلود و به اشتراک بگذارید. بعد از نصب فایل Gramblr روی کامپیوتر خود حالاباید نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را در Gramblr وارد کنید. حالامی توانید عکس های مورد نظر را که باید در اندازه استاندارد 650 در 650 پیکسل و با فرمت jpg باشد در اینستاگرام آپلود کنید. همچنین شما می توانید برای عکس خود متن هم در نظر بگیرید و به آن اضافه کنید. امکان اضافه کردن هشتگ های مخصوص برای عکس هایتان نیز وجود دارد. این نرم افزار قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و مک os x را دارد.