آرشیو سه‌شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۹
حوادث امروز
۱۴

ترور خلافکار ایرلندی در جریان ملاقات عاشقانه

گروه شوک: یک خلافکار ایرلندی در جریان ملاقات با زنی در رستوران ساحلی «کاستادل سول» اسپانیا با شلیک دو مرد کشته شد.

به گزارش پلیس «ماربلا»ی اسپانیا این خلافکار که با نام «جرارد کاواناگ» شناسایی شده است سابقه سال ها شرارت و مشارکت در توزیع و پخش موادمخدر را دارد و در سال های اخیر نیز مسئول جمع آوری بدهی های قاچاقچیان در فروش موادمخدر در اسپانیا بود.

این مرد 44 ساله در شرایطی هدف حمله دو ضارب ناشناس و حرفه ای قرار گرفت که در بالکن رستوران به همراه زنی مشغول نوشیدن چای بود.

پلیس پس از بررسی شرایط مدعی شده احتمالا این خلافکار با توطئه ای به این رستوران ساحلی کشانده شده و هدف حمله قرار گرفته است.

دو مرد ضارب که یکی از آن ها با پوشش سیاه سر تا پایش شبیه نینجاها شده بود پس از شلیک 9 گلوله به سمت «کاواناگ» با سوار شدن بر یک اتومبیل روشن در جلوی رستوران متواری شدند و سپس این خودرو را چند کیلومتر دورتر به آتش کشیدند.

ماموران پلیس اسپانیا پس از بررسی محل حادثه، گوشی تلفن همراه مقتول را پیدا کردند و در حال بررسی شمار ه های آن برای یافتن سرنخی درباره قاتلان هستند. همچنین خودروی «بی.ام.و» سوخته نیز به عنوان ردی از قاتلان تحت بررسی قرار دارد.

بازرسان ویژه این حادثه معتقدند زن جوانی که در آخرین لحظات زندگی مرد خلافکار همراه او بوده احتمالا یکی از همدستان قاتلان بوده و پس از جنایت ناپدید شده است.

با توجه به اینکه کاواناگ در سال های اخیر با خلافکاران بزرگی در «دوبلین» درگیر شده بود پلیس معتقد است به احتمال فراوان دو قاتل حرفه ای از سوی دشمنان او اجیر شده بودند.

رستوران ایرلندی-محل وقوع جنایت- که در ساحل ماربلای اسپانیا قرار دارد متعلق به یک هوادار فوتبال و بوکس به نام «دیو هارمون» است که پس از وقوع این حادثه بسته شده است.

در حال حاضر پلیس به عوامل «کریس راسل» یکی دیگر از خلافکاران ایرلند که بدهی 2/1 میلیون پوندی به قاتل داشت، ظنین هستند.

براساس گزارش های پلیس در اثر این تیراندازی یک خودروی پارک شده در نزدیک محل درگیری نیز با رگبار گلوله هایی سوراخ سوراخ شد.