آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۱۱۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• سرقت موتوسیکلت: متاسفانه ماموران نیروهای انتظامی کمتر به کوچه ها و خیابان های فرعی مراجعه می کنند. از این رو تعداد سرقت موتوسیکلت ها از کوچه های فرعی بیشتر شده است. از مسوولان نیروی انتظامی انتظار می رود، گشت های خود را افزایش دهند و گوشه چشمی هم به کوچه های فرعی و دور از دسترس داشته باشند.

یک مالباخته از منطقه14

• بنده در اردیبهشت 92 در جاده شمشک - دیزین با یک خودرو سواری تصادف کردم. براساس تشخیص پلیس به صورت مکتوب طرف مقابل مقصر شناخته شد. پس از تشکیل پرونده در حوزه قضاییه شمشک از توابع رودبارقصران و رفت وآمد مکرر فقط چهارمیلیون تومان از بیمه طرف مقابل دریافت کردم؛ متاسفانه طرف مقابل خودرویش را ترخیص کرده وتا کنون که حدود 15ماه از تاریخ حادثه گذشته است نتوانسته ام به حق وحقوقم که دادگاه تشخیص داده، برسم. تقاضا دارم مسوولان حوزه قضاییه شمشک مشکل بنده را برطرف کنند.

• با تشکر از زحمات همگی «شرقی ها». دی ماه سال قبل درخصوص آگهی های زیاد «شرق» پیام دادم و پاسخی که دریافت کردم قانع کننده نبود. متاسفانه همچنان احساس می کنم به مخاطبان بی احترامی و اجحاف می شود. در طول هفته غالبا به جز نیم تاهای برخی صفحات یک صفحه کامل را نیز به آگهی تبلیغاتی و یا حتی رپرتاژهای خبری اختصاص می دهید. (نمونه اش صفحه سه روز 18شهریور). گویی رضایت خوانندگان برایتان مهم نیست.

• در شیراز برای داشتن خط تلفن ثابت باید پنج الی شش ماه پس از ثبت نام منتظر بمانیم و می گویند که به دلیل تراکم ساخت وساز و نبود ظرفیت زیرساخت است. آیا باید هنوز این مسایل در این عصر در کشور ما وجود داشته باشد؟

• هر ساله پذیرفته شدگان کنکور سراسری طبق دفترچه منتشرشده توسط سازمان سنجش و با درنظرگرفتن سهمیه ها و... و اطلاعات قبولی های سال های گذشته، انتخاب رشته می کنند. امسال با منتشر شدن نتایج نهایی قبولی، بسیاری از دانش آموزان در شوک فرورفتند. همه با اختلاف فاحشی نسبت به آنچه انتظار می رفت، قبول شده اند. چرا ضایع شدن حق دانش آموزان درسخوان و زحمتکش این سرزمین را پیگیری نمی کنید؟ آیا سازمان سنجش نباید پاسخگو باشد و علت را توضیح دهد؟ آیا نباید پیش از انتخاب رشته اطلاع رسانی شود؟ چرا کسی پاسخگوی اشک های این روزهای دانش آموزان معترض در سازمان سنجش نیست؟ خواهش می کنم، پیگیری کنید.