آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۲
سیاسی
۲

جزایری: نباید با موضوع حجاب جناحی برخورد کرد

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که نباید با موضوع عفاف و حجاب، سیاسی و جناحی برخورد کرد، گفت: در هر کشوری چنانچه اجرای قوانین و مقررات با ضعف و سستی توسط مجریان دولتی مواجه شود، بروز چالش و ناهنجاری قطعی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری گفت: چنانچه دستگاه های وابسته به دولت اهتمام لازم را نسبت به رعایت قانون حجاب و عفاف مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته باشند، معضل بدحجابی بسرعت برای همیشه حل خواهد شد.

وی یادآور شد: منافع درازمدت انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی و حرکت پویایی که با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران در جهان آغاز شده و باید فراروی مسئولان و مدیران باشد و نوع نگاه به مقوله هایی چون حجاب و عفاف باید در تراز جامعه نمونه و الگو برای بشریت تنظیم و مورد اهتمام قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نمی شود به بهانه کم کاری نسبت به اقدامات ایجابی و فرهنگی در مورد عفاف و حجاب، جلوی کارهای سلبی را گرفت و اجازه داد چهره شهرهای ما از آراستگی مورد نظر اسلام فاصله گرفته و با عرفی سازی این ناهنجاری، نسل های بعدی را در معرض آسیب های بیشتر و بی تفاوتی در مورد آموزه های اسلام قرار دهیم و چه بسا ضمن ترویج قانون گریزی به ترویج گناه و بی مبالاتی و هموارسازی راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی کمک کنیم.

وی با بیان این که هیچ کس خیال نکند روند جامعه ما با رواج بی بندوباری به راه مقصود خواهد رسید، تاکید کرد: باید از سرنوشت جوامعی که در جاده غرب و تمدن های ورشکسته پای نهاده و هویت خود را از دست داده اند درس عبرت گرفت.