آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۶
ورزشی
۲۲
گزارش

پس از بالاگرفتن بحث های «سرخ» در برنامه «90» و افشاگری رحیمی

وزارت ورزش برای پاسخگویی اعلام آمادگی کرد

علیرضا رحیمی مدیرعامل برکنار شده پرسپولیس، دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی «90» یک بار دیگر مدعی شد که خلع علی دایی از مقام سرمربیگری سرخ ها به خواسته وزیر ورزش و این ماجرا نوعی انتقامجویی از وی بوده است. به همین سبب دیروز وزارت ورزش اعلام کرد که امیر خادم مسئول امور سرخابی ها در وزارت ورزش حاضر است در همین برنامه تلویزیونی به جوابگویی به نکاتی بپردازد که در ارتباط با عملکرد وزارت ورزش در ماجراهای اخیر پرسپولیس مطرح شده است.

مازیار ناظمی مسئول مرکز اطلاع رسانی وزارتخانه گفت: «پیشنهاد ما این بود که خادم به عنوان نماینده وزارتخانه در این برنامه حاضر باشد اما عادل فردوسی پور این مساله را نپذیرفت.» ناظمی افزود: «به هرحال پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 درخصوص دخالت وزیر در برکناری سرمربی پرسپولیس حق قانونی ماست که می توانیم از آن استفاده کنیم.» در برنامه پریشب «90» همانطور که پیش بینی می شد بحث های اخیر پرسپولیس بالاگرفت. حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه که با او تماس تلفنی گرفته شده بود، گفت: این رحیمی بود که با قبول نکردن مسئولیت هایش در قبال ماجرای تغییر مربیان پرسپولیس و پرهیز از ابلاغ موضوع به علی دایی و همکارانش بحران هفته پیش را موجب شد.

از سوی دیگر محمد مایلی کهن نیز روی خط آمد و با اعتراض به مجری برنامه 90 و متهم کردن وی به حمایت بیش از اندازه از مربیان خارجی و انتقاد از سیاست های دایی و رحیمی گفت: فوتبال در بدترین شرایط خود به سرمی برد و.... دایی هم که برخوردهای او با مایلی کهن در سال های اخیر پایان ناپذیر بوده، یک بار دیگر گلایه های همیشگی را مطرح و مدعی شد که انتخابش برای پست سرمربیگری تیم ملی در سال 2008 به حکم محمد علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی ولی برکناری اش به حکم رئیس جمهوری پیشین بوده است. وی گفت: «چون به من پیشنهاد دادند در ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد حضور یابم و من نپذیرفتم، بعد از شکست تیم ملی برابر عربستان مرا کنار گذاشتند.»