آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

تشکر از نماینده مجلس: آقای احدیان از آقای علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرده اند به دلیل اینکه ایشان بخوبی از منافع بازنشستگان پیش از موعد دفاع کرده و گفته اند خدا به ایشان قوت بدهد تا بتوانند این موضوع را به سرانجام برسانند تا حقوق بازنشستگان ضایع نشود.

برچسب های تخلیه چاه: آقای بنیان عالم گفته اند می خواستم بدانم چقدر برای دستگاه اجرایی مسئول مشکل است که جلو نصب شماره های تخلیه چاه به در و دیوار خانه ها را بگیرد. کافی است فقط با یک دستور شماره های این متخلفان توسط مخابرات قطع شود. چهره شهر بسیار زشت و نازیبا شده است، چرا با این معضل به طور جدی برخورد و اقدام نمی شود.

نظرات کارشناسان: آقای نظری گفته اند در ویژه نامه مورخ 16/6/93 موضوع آژیر خشکسالی فقط با انعکاس نقطه نظرات کارشناسان بخش کشاورزی و آب تنظیم شده است. اگر امکان دارد در این موارد نظر کشاورزان را هم جویا شوید. بنده هم کشاورزی می کنم و هم کارشناس کشاورزی هستم. پنج، شش سال است که به اداره آبیاری همدان مراجعه می کنم و هر بار جلو پای ما سنگ اندازی می کنند و کشاورزان دلسرد می شوند.

پل زیرگذر امیرکبیر: آقای کاشانی از شهرداری گله کرده و اظهار داشته اند متاسفانه مسیر 17 شهریور به بازار پروژه زیرگذر امیرکبیر هنوز افتتاح نشده و بلااستفاده مانده است. بار ترافیک سنگین این منطقه به خیابان آبشار منتقل شده و ساکنان این محل از این وضعیت ترافیک کلافه شده اند.

قانون مشاغل سخت: یکی از کارکنان فنی وزارت نفت گفته اند اخیرا تبدیل وضعیت شده ام. از مسئولان این وزارتخانه درخواست دارم قانون مشاغل سخت و زیان آور را اجرا کنند. این خواسته تعداد زیادی از پرسنل جوشکار، برشکار و فلزکارهاست. ما بیش از 20 سال سابقه کار داریم، اگر این طرح اجرا نشود، باید سال ها در این مشاغل سخت کار کنیم. لطفا مسئولان فکری به حال اجرای این طرح کنند.