آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۷
فن آوری
۱۹

هر ماه در انتظار کتاب باشید

علی ماندگاری

در یک ماه چند بار فرصت می کنید که به کتابفروشی بروید؟ در یکسال چطور؟ چند بار به کتابفروشی می روید و چقدر کتاب می خرید؟ اصلا به کتابفروشی می روید و وقتی برای کتاب خریدن دارید؟ براساس گزارش ها و آمارهای منتشرشده، ایرانی ها خیلی اهل رفتن به کتابفروشی یا خریدن کتاب نیستند و شاید به همین خاطر هم معروف شده که می گویند «جماعت کتابخوانی نیستیم!» و با کتاب میانه ای نداریم. اما به نظر شما چه چیز باعث می شود برای هر خریدی بودجه ای در نظر بگیریم اما برای خریدن کتاب به سختی پول خرج کنیم. برخی کتاب نخوان بودن خود را به این موضوع ارتباط می دهند که خیلی وقت سر زدن به کتابفروشی ها و خرید کتاب را ندارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال تا سال فرصت نمی کنید سری به یک کتابفروشی بزنید و کتاب بخرید یا اصلا با «کتابفروشی رفتن» مشکل دارید، «جیره کتاب» می تواند راه حل خوبی برای شما باشد. شما می توانید در سایت «جیره کتاب» عضو شوید و هر ماه یک کتاب از پستچی دریافت کنید.

عضویت در «جیره کتاب» مانند مشترک شدن در یک مجله است. در واقع شما با پرداخت حق عضویت در این سایت به صورت ماهانه یک کتاب از طریق پست دریافت خواهید کرد و به این ترتیب امکانی برای شما فراهم می شود تا «لذت خواندن» را بدون کوچکترین مشکلی تجربه کنید.

جیره کتاب هر ماه براساس موضوعات مورد علاقه و سلیقه شما (که در فرم ثبت نام به آن اشاره کرده اید) برایتان انتخاب و ارسال می شود و شما تا قبل از آنکه پستچی جیره تان را تحویل دهد از محتوای آن اطلاعی نخواهید داشت. «جیره کتاب» با هدف فراهم کردن امکان مطالعه برای سرگرمی طراحی شده است برای همین هم محدوده کاری خود را ادبیات داستانی (اعم از رمان، داستان کوتاه یا بلند) انتخاب کرده است. این سایت به آدرس www. jireyeketab. com در دسترس است.