آرشیو شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۲۰۳
ورزش
۱۱

خبر

کی روش: بازیکنان خاص را دعوت می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان ایرانی باز است هربازیکنی فعل خواستن را صرف کند و ازلحاظ فنی خوب باشد ما اورا دعوت می کنیم. کی روش افزود: تصمیم گیری های فنی تماما به عهده من است. اما این واقعیت را باید در نظر گرفت که ما محدودیت داریم و تنها یک عده خاص را می توانیم دعوت کنیم. وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مجددا شاهد اتحاد ملی باشیم. رقبای ما همه درخارج از خانه هستند و داخل خانه من رقیبی را نمی بینم.

مارادونا: مواد مخدر زندگی من را نابود کرد

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین عنوان کرد مصرف مواد مخدر باعث شده است تا زندگی شخصی او نابود شود. مارادونا عنوان کرد اگر به مواد مخدر اعتیاد پیدا نمی کرد، می توانست به یک فوتبالیست بی نظیر تبدیل شود. البته آرژانتین با این بازیکن بزرگ به دو فینال جام جهانی راه یافت که منجر به قهرمانی در سال 1986 شد. مارادونا در سال 1991 به دلیل مصرف مواد مخدر به 15 ماه محرومیت از فوتبال محکوم شد. مارادونا دراین رابطه گفت: از مصرف مواد مخدر خیلی ناراحتم. من در حال حاضر 53 سال سن دارم ولی به دلیل مصرف مواد مخدرانگار 80 ساله هستم. مصرف مواد مخدر زندگی من را نابود کرد و باعث شد فرزندانم و خانواده ام شرایط سختی را تجربه کنند.

تیلیه: عاشق بازی والیبال ایران هستم

تیلیه سرمربی تیم ملی فرانسه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش دربرابرایران گفت: ما ازایران خیلی می ترسیدیم. چون توانایی این تیم را درلیگ جهانی وهمچنین دراین مسابقات دیده بودیم. من خودم به شخصه، عاشق بازی ایرانم. تاکتیکش با تمام تیم های دنیا فرق می کند.