آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۴
حوادث
۱۴

خبر

حکم مرگ دومین زن امریکایی اجرا شد

صدای روسیه| دادگاه شهر تگزاس امریکا حکم مرگ زن 38 ساله را امضا کرد و وی با تزریق ماده کشنده به خون اعدام شد. این شهروند امریکایی متهم است که با سهل انگاری خود مرگ کودک ساله یی را رقم زده است. در سال 2004 پلیس تگزاس، جنازه این کودک را در خانه این زن پیدا کرد و در بررسی ها دریافت که علت مرگ وی گرسنگی بوده است. در ادامه تحقیقات معلوم شد که کودک متعلق به دوست وی بوده است. مادر این کودک که دوست متهم اصلی پرونده است، به حبس ابد محکوم شده است.

قاچاق انسان سه قربانی گرفت

مهر| قاچاق انسان در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان بار دیگر حادثه ساز شد و جان سه تبعه غیرمجاز افغانی را گرفت. مشاهده یک خودروی واژگون شده در حاشیه یکی از محورهای ارتباطی شهرستان خاش کافی بود تا تلفن فوریت های پلیسی 110 را به صدا دربیاورد. با اعلام این خبر گروهی از ماموران پلیس به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل و در اولین قدم با سه جسد و چهار مجروح روبه رو شدند. در بررسی اولیه ماموران مشخص شد که این افراد از اتباع غیرمجازند و قرار بوده با استفاده از یک خودروی وانت تویوتا بدون پلاک به استان های مرکزی کشور بروند.

48 مصدوم درواژگونی اتوبوس

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور جاده اردستان به نایین، 48 نفر مصدوم شدند. غفور راستین در مورد جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت چهار بامداد روز گذشته یک اتوبوس مسافربری در 10 کیلومتری جاده اردستان به نایین واژگون شد و بر اثر این حادثه 48 نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند. وی افزود: با اعلام این خبر، پنج کد اورژانس پیش بیمارستانی، یک واحد اتوبوس آمبولانس، یک واحد از هلال احمر و یک واحد هم از بیمارستان حشمتیه نایین به محل حادثه اعزام شدند.