آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۹
اجتماعی
۴

آموزش

جهانگیری: سهم منتقدان دولت در فضای رسانه ای، بیشتر ازحامیان است

معاون اول رئیس جمهوری گفت: در فضای رسانه ای کشور سهم منتقدان و مخالفان دولت از سهم حامیان دولت بسیار بیشتر است.به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری در نهمین نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: لازمه خدمت صادقانه، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و بموقع است. وی ادامه داد: ما در این دولت به دنبال افشاگری نیستیم اما اطلاع رسانی را وظیفه دولت و حق مردم می دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: افکار عمومی مهم ترین قدرتی است که موفقیت یا عدم موفقیت نظام اداری و اجرایی کشور را سامان می دهد؛ ما اگر غفلت کنیم از اینکه افکار عمومی به چه سمتی می رود، ممکن است هر چقدر هم تلاش کنیم ببینیم به جایی رسیدیم که افکار عمومی برداشتی متفاوت دارد. وی ادامه داد: گفتمان دولت یازدهم بر سه پایه اعتدال، تدبیر و امید شکل گرفت؛ ما الان سال دوم دولتمان هستیم؛ هر چقدر از فضای گفتمانی نشات گرفته از انتخابات فاصله می گیریم باید این فضای گفتمانی در دستگاه رسمی مان شکل بهتری به خود بگیرد.جهانگیری افزود: شروع نقطه وظایف روابط عمومی از اینجاست که گفتمانی که در یک سال گذشته در جامعه مطرح شده بود، الان باید دید این گفتمان در دستگاه های اجرایی چگونه قرار است تثبیت شود.

همایش ملی روز روستا برگزار می شود

همایش ملی روز روستا طی روز های 14 و 15 مهر ماه سال جاری از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری برگزار می شود. به گزارش ایران، قرار است در این همایش که به مناسبت نامگذاری روز 15 مهر به نام روز روستا برگزار می شود، بیش از هزارو 200 نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای کشور با هدف بسترسازی برای طرح بیشتر مباحث مرتبط با روستا ها گرد هم آیند. فراهم ساختن فرصت مناسب در کشور برای تکریم روستاییان و نیز ایجاد بالندگی و خودباوری در روستا ها از جمله اهداف همایش ملی روز روستا اعلام شده است.