آرشیو دوشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۵
سیاسی
۳

خبر

عمل جراحی چشم بر روی میرحسین موسوی

میرحسین موسوی به توصیه پزشک معالج روز شنبه برای عمل چشم به یک مرکز تخصصی انتقال یافت. به گزارش ایسنا، عمل جراحی انجام شده و حال میرحسین موسوی خوب و نتیجه عمل نیز موفقیت آمیز بوده است. چندی قبل پزشکان معتمد دولت که مورد اعتماد خانواده نیز هستند، پس از معاینه چشم میرحسین موسوی و رهنورد بر لزوم عمل جراحی چشم برای وی تاکید کردند.

ثبت نام در سامانه پیامکی اطلاع رسانی دولت بهار

حامیان محمود احمدی نژاد برای دریافت پیامک اطلاع رسانی مناسبت ها و رویدادها می توانند در سامانه جدید ثبت نام کنند. سایت دولت بهار از حامیان دولت گذشته با اعلام این خبر نوشت: درپی ابراز علاقه مندی بسیاری از کاربران دولت بهار جهت اطلاع و حضور در برنامه ها و مناسبت های مرتبط با حامیان دکتر احمدی نژاد، امکان ثبت نام در سامانه پیامکی فراهم شد. کاربرانی که ثبت نام می کنند درصورت تمایل برای مشارکت در تامین هزینه ها و حمایت از دولت بهار می توانند از طریق منوی حمایت از دولت بهار کمک های خود را واریز و به شماره سامانه اطلاع دهند.

درگیری نماینده ارومیه با ماموران ناجا مقابل مجلس

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که پرونده شکایت نماینده ارومیه از برخی ماموران ناجا در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایسنا، مصطفی افضلی فرد اظهار کرد: براساس شکایت قاضی پور، وی با ماموران ناجا مقابل مجلس درگیر شده و با وجود نشان دادن کارت نمایندگی از ورود ایشان به پارلمان ممانعت به عمل آمده است. این شکواییه به کمیسیون اصل 90 واصل شده و با دعوت از نماینده ارومیه و ماموران مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت در صورتی که مشخص شود تخلفی صورت گرفته قطعا با آن برخورد خواهد شد.