آرشیو دوشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۵
جامعه
۱۳

خبر

رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد

ایسنا| جمعی از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی خود به وزیر تعاون خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد شدند. محمدرضا پورابراهیمی، احمدی، نیاز آذری، صابری، نظری مهر، بشیری، جلالی، منصوری، ایرانپور، سلیمی، قاضی پور، کامران، اخوان بی طرف و فولادگر و موسوی لارگانی، حقیقت پور و سید سعید زمانیان دهکردی، در تذکر کتبی خود به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور شدند.

احتساب سوابق خدمت سربازی در زمان بیمه پردازی بیمه شده

ایسنا| سیروس نصیری، مدیرکل امور فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: احتساب سوابق مدت خدمت سربازی یا شرکت داوطلبانه در جبهه در زمان اشتغال و بیمه پردازی بیمه شده انجام می شود.

تغییر زمان ثبت نام کنکور 94

مهر| رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان ثبت نام برای کنکور سراسری سال 94 و زمان برگزاری آزمون خبر داد و گفت: ثبت نام برای کنکور 94 در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه 93 انجام می گیرد. ابراهیم خدایی افزود: سال آینده اول تیرماه ماه رمضان آغاز می شود و برنامه ریزی باید به گونه یی باشد که پیش از آغاز ماه رمضان کنکور را برگزار کنیم. پیش بینی ما این است که آزمون سراسری سال 94 در روزهای 20 و 21 خردادماه 94 برگزار شود.

حج تکراری ممنوع شد

ایسنا| «بندر حجار»، وزیر حج عربستان اعلام کرد: براساس دستورات و قوانین جدید، هر زایر تنها یک بار اجازه انجام مناسک حج تمتع را دارد و تا پنج سال این فرد نمی تواند حج مجدد به جا آورد.