آرشیو دوشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۲۰۵
ورزش
۱۱

گوناگون

کره با شکست کره قهرمان شد

تیم فوتبال نوجوانان کره شمالی با پیروزی برابرکره جنوبی، قهرمان مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد و با تکیه بر این موفقیت، به رده دوم برترین تیم های قاره کهن رسید.

پنافیل با حقیقی پیروز شد

درادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، تیم پنافیل درحضورعلیرضا حقیقی توانست با نتیجه 2 بر صفر ویتوریا را شکست دهد.

بازگشت لژیونرهای استقلال

جاسم کرارو داسیلوا دو بازیکن خارجی استقلال که بعد از دیدار برابر فولاد برای انجام شدن مراحل قانونی مجوز کار خود به کیش سفر کرده بودند به تهران بازگشتند.

بازیکن غنایی درتمرین ملوان

یک هافبک اهل غنا امروز در تمرین تیم ملوان حاضر می شود.بوبی هافبک نفوذی است ودر صورت تایید کادرفنی ملوان می تواند با این تیم قرارداد امضا کند.

مولایی آزمایش دوپینگ داد

درحالی که 4 روز تا شروع مسابقات دسته فوق سنگین وزنه برداری بازی‎های آسیایی زمان باقی است ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، با حضور سرزده در محل اسکان ورزشکاران ایرانی، از بهادر مولایی آزمایش دوپینگ گرفتند.

پیروزی الکویت با قوچان نژاد

الکویت درحالی که رضا قوچان نژاد را درترکیب داشت با نتیجه 4 بر2 برابر التضامن به پیروزی رسید. قوچان نژاد در این دیدار 2 گل به ثمررساند.

آمادگی تیم ملی والیبال نشسته

سرپرست تیم والیبال نشسته گفت: اعضای تیم ملی برای حضور دررقابت های پاراآسیایی آماده شده اند.علی کشفیا افزود: چین، عراق و قزاقستان جدیترین رقبای ایران دربازیهای پاراآسیایی هستند ونباید حریفان خود را دستکم بگیریم.

قاسمی نژاد: از تیم ملی خدا حافظی می کنم

امیر قاسمی نژاد پس از شکست برابر حریف ازبکستانی خود و باز ماندن از دستیابی به مدال بازی های آسیایی گفت: من کاملاآماده بودم و نمی دانم چرا این طوری باختم. دیگر از تیم ملی جودو خداحافظی می کنم.