آرشیو دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۲۶
حوادث
۱۲

پنج قاره

کمک خواهی نافرجام از داخل قبر

ایسنا: یکی از کارکنان قبرستانی در یونان با شنیدن صدای کمک خواهی از داخل یکی از قبرها، آن را کند اما کارش بی فایده بود. بنابر اعلام پلیس، یکی از کارکنان این قبرستان و دو فرد دیگر از شنیدن صدا و درخواست کمک از داخل قبری که محل دفن یک زن بود وحشت زده شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. این زن 49ساله که بیمار مبتلابه سرطان بود پس از صدور گواهی فوت در این قبرستان به خاک سپرده شد اما مدت کوتاهی پس از آن بهوش آمد و درخواست کمک کرد. کارکنان قبرستان پس از مطلع کردن پلیس، قبر را شکافتند تا این زن را نجات دهند اما پس از رسیدن به تابوت متوجه شدند او بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

خودکشی ناموفق فرودگاه شیکاگو را نیمه تعطیل کرد

سی ان ان: خودکشی ناموفق باعث تاخیر هزاران پرواز در فرودگاه شیکاگو شد. یکی از کارکنان این فرودگاه حین تلاش برای خودکشی باعث حریق شد و آتش سوزی لغو یا تاخیر هزاران پرواز را به دنبال داشت.

مرگ 30 کوهنورد بر اثر فوران آتشفشان

بی بی سی: نیروهای امدادونجات ژاپن از مرگ 30کوهنورد بر اثر فوران ناگهانی آتشفشان در نزدیکی قله «اونتاک» خبر دادند. حدود 250نفر در دامنه این کوه گرفتار شده بودند اما بیشتر آنان به سلامت به مناطق پایینی دامنه کوه رسیدند. اجساد این 30 کوهنورد پیدا شده است. این کوه آتشفشانی که در 200کیلومتری غرب توکیو قرار دارد، روز شنبه فوران و ابری از خاکستر و تکه های سنگ را در آسمان منتشر کرد.

24کیلو هرویین، سوغات توریست پاکستانی برای اماراتی ها

خبرآنلاین: توریست پاکستانی که با 24کیلوگرم هرویین به دوبی رفته بود، در فرودگاه دستگیر شد. این گردشگر پاکستانی درحالی که همه مواد را در پنج کیسه بزرگ پلاستیکی با خود حمل می کرد، در یکی از ترمینال های فرودگاه دوبی دستگیر شد. او ادعا کرد اطلاع نداشته داخل پلاستیک ها چه چیزی قرار دارد.