آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۷۲
اقتصاد
۴

راه و شهرسازی

آخوندی برای «2ثانیه» توضیح می دهد

مهرداد بائوج لاهوتی، عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید: به خاطر این حادثه از وزیر راه سوال خواهیم کرد و هیات رییسه مجلس را مکلف می کنیم تا آخوندی در صحن علنی مجلس گزارش کاملی در خصوص سقوط هواپیمای آنتونف ارایه دهد.

رشد؟ درصدی پروازهای عبوری

ابراهیم شوشتری، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه پروازهای عبوری با ثبت عدد؟ پرواز رکورد زد از رشد 4/92 درصدی این پروازها در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

41 درصد مردم ملک ندارند

جمشید برزگر، رییس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه طرح جامع مسکن خوب است به شرطی که اجرایی شود، گفت: 41 درصد خانوار شهری فاقد مسکن ملکی هستند و 25 درصد مستاجرند، ضمن آنکه 16 درصد نیز فاقد هرگونه مسکن هستند.

پیک رایگان برای حجاج

سعید چلندری، مدیرکل فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه از؟ مهرماه عملیات بازگشت؟ کاروان حج تمتع به این فرودگاه آغاز می شود، گفت: طبق هماهنگی با شرکت پست، بار زوار به صورت رایگان در منزل تحویل آنها می شود.

خط کشتیرانی به عمان

علی اکبر سیبویه، سفیر ایران در عمان گفت: ایران و عمان قصد دارند برای تسهیل تجارت دریایی بین دو کشور یک خط کشتیرانی ایجاد کنند.

تکلیف دولتی دو وزارتخانه

باران هاشم زهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: وزارت نیرو و نفت براساس تکلیف قانونی خود باید به تعهدات شان در زمینه تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر عمل کنند. در این زمینه هر کس تکلیف قانونی خود را دارد که براساس آن باید به تعهداتش عمل کند.