آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۷
شوک امروز
۱۳

پدر و مادر 12 سال چشم انتظار مانده اند

قهر بی بازگشت پسر از خانه پدری

گروه شوک: سرنوشت پسر گمشده با گذشت 12 سال هنوز در هاله ای از ابهام است. 15 اردیبهشت ماه سال 81 پدری با چشمانی گریان به پلیس آگاهی تهران رفت و از گم شدن پسر 25ساله اش به نام «علی زینالی قایش قورشان» خبر داد.

«محمد اسماعیل» پدر دلنگران گفت: علی در پی یک بحث و گفت وگوی خانوادگی از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. پدر موسپید ادامه داد: حتما برای پسرم اتفاق بدی افتاده است چرا که او تحت هیچ شرایطی ما را تنها نمی گذاشت. علی دانشجوی رشته مهندسی شیمی دانشگاه ملی بندربوشهر بود اما به طور ناگهانی تحصیل را رها کرد و به خدمت سربازی در بوشهر رفت. ما هم با او در آن شهر زندگی می کردیم.

وی گفت: پس از پایان خدمت سربازی علی از سال77 به تهران آمدیم و پسرم در کار تابلونویسی فعالیت می کرد، اما یکی از غروب های اردیبهشت 81 با جمع آوری وسایل شخصی اش از خانه خارج شد و دیگر باز نگشت. ما همچنان چشم انتظار برگشت پسرم به خانه هستیم.

با ادعاهای پدر علی، پرونده با دستور بازپرس جنایی برای ردیابی پسر جوان در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تیم پلیسی در گام نخست، بیمارستان ها، بهزیستی، پزشکی قانونی و... را تحت بررسی قرار داد اما سرنخی از علی به دست نیامد.

در گام بعدی کارآگاهان در دو تیم عملیاتی دست به تحقیق از آشنایان و دوستان پسر جوان در تهران و بوشهر زدند اما ردی از وی به دست نیامد.

بنابر این گزارش با گذشت 12 سال، تجسس ها برای ردیابی «علی زینالی» به بن بست خورده است و هیچ سرنخی از این پسر گمشده به دست نیامده و بازپرس جنایی با تقاضای انتشار عکس وی خواست کسانی که از سرنوشت این پسر اطلاع دارند به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده یا با شماره تلفن 88500100 گروه شوک روزنامه ایران تماس بگیرند.