آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۱۳
ورزش
۱۱

اخبار بازی های آسیایی

علیاری در یک دقیقه به طلارسید

ملی پوش 98 کیلوی کشتی فرنگی چهاردهمین طلای کاروان ورزشی کشورمان را دربازیهای آسیایی به دست آورد.

مهدی علیاری در فینال با ژیائو از چین روبه رو شد و با ضربه فنی کردن حریف خود در یک دقیقه به مدال طلارسید.

درخشش مدال طلابرگردن اخلاقی

حبیب الله اخلاقی فرنگی کاروزن 80 کیلوی تیم ملی کشورمان با کسب پیروزی برابر حریف ژاپنی در دیدار فینال بازیهای آسیایی نخستین طلای کشتی فرنگی ایران را کسب کرد.

حجی زواره قهرمان آسیا شد

عضو تیم ملی تکواندو ایران با پیروزی برابر نماینده ازبکستان دردیدارپایانی رقابتهای تکواندو بازی های آسیایی به مدال طلادست یافت. این یازدهمین مدال طلای کاروان ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی است.

پرتاب حدادی به مدال طلاخورد

احسان حدادی در پرتاب دیسک بازیهای آسیایی به مدال طلادست یافت تا برای سومین دوره پیاپی مقام قهرمانی این ماده را ازآن خود کند. حدادی که مدال نقره المپیک 2012 را نیز درکارنامه دارد، با ثبت رکورد 65 متر و 11 سانتی متر بالاتر از دیگررقبای آسیایی خود قرارگرفت.

عبدولی مدال برنز کسب کرد

سعید عبدولی در دیدار رده بندی وزن 71 کیلوی کشتی فرنگی بازیهای آسیایی برابر یاداو از هند قرار گرفت و موفق شد با پیروزی 6 بر صفر مدال برنز این بازیها را کسب کند.

حاجی پور به مدال برنز رسید

سوسن حاجی پور نماینده وزن 53 کیلوی کشورمان با قبول شکست مقابل تکواندوکار تایپه ای از صعود به فینال بازماند و مدال برنزرا از آن خود کرد.

صعود بوکسور طلایی ایران

علی مظاهری با پیروزی مقابل بوکسوری از مغولستان به نیمه نهایی وزن 91 کیلوگرم بازیهای آسیایی 2014 صعود کرد.بوکسور کشورمان مدال طلای بازیهای آسیایی 2006 دوحه و برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.

خداحافظی کاپیتان ازتکواندو

یوسف کرمی کاپیتان باتجربه تیم ملی تکواندو پس از شکست در بازیهای آسیایی از تیم ملی خداحافظی کرد.