آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
فرهنگ و هنر
۵

رامبد جوان پلیس افخمی می شود

رامبد جوان، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما که این شب ها مردم او را در برنامه موفق «خندوانه» شبکه نسیم می بینند، بزودی با ایفای نقشی جدی در تازه ترین فیلم بهروز افخمی به سینما برمی گردد.

رامبد جوان در فیلم «روباه» نقش یک پلیس جدی را ایفا می کند، نقشی که پیشتر در اثر تحسین شده فرامرز قریبیان یعنی «گناهکاران» هم آن را بازی کرده و به خاطر آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره سی و یکم فیلم فجر را هم به دست آورده بود. بازی جوان در فیلم جدید بهروز افخمی در حالی اتفاق می افتد که این دو پیشتر در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هم با یکدیگر همکاری کرده بودند که تا چندی پیش بر پرده سینماها بود.بهروز افخمی درباره ساخت فیلم جدیدش به ایسنا گفت: تقریبا انتخاب بازیگران فیلم «روباه» که قبلا«تله» نام داشت، قطعی شده و الان در مرحله عقد قرارداد هستیم.

کارگردان فیلم هایی چون «سن پترزبورگ» و «شوکران» با اشاره به این که این فیلم در نیمه دوم این ماه کلید خواهد خورد، گفت: فیلمبرداری در تهران، ارومیه و یک کشور خارجی که هنوز مشخص نیست، انجام می شود.

داستان فیلم «روباه» درباره ترور دانشمندان هسته ای ایران است و در آن بازیگرانی چون بابک حمیدیان، محسن تنابنده، مرجان شیرمحمدی، جلال فاطمی و رامبد جوان بازی می کنند. تهیه کنندگی این فیلم را هم محمد پیرهادی به عهده دارد.