آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۵۹
صفحه آخر
۲۴

زمزمه ها

نقاشی خط های غلامرضا فیروزی در فرمانیه

نمایشگاه آثار نقاشیخط غلامرضا فیروزی ساعت 16 روز جمعه 11 مهرماه در گالری شکوه گشایش می یابد.

به گزارش ایران، آثار این نمایشگاه با عنوان «دل پرسه های شبانه» و با رویکردی به تم مقاومت و مضامین مرتبط با غزه و کل مفاهیم دفاع مقدس خلق شده اند. غلامرضا فیروزی از هنرمندان مطرح نسل میانه نقاشیخط ایران است که از تاثیر اساتید پیشکسوت این حوزه همچون سید محمد احصایی، صادق تبریزی، نصرالله افجه ای و... قدمی فراتر نهاده و به زبان و شیوه شخصی خود نزدیک شده است. نمایشگاه جدید این هنرمند تا 16 مهر در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو برپاست.

اظهارات معاون مالی ضرغامی درباره پخش مسابقات فوتبال

معاون امور مالی و اداری سازمان صدا و سیما درباره اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال از تلویزیون گفت: «آقای کفاشیان معرفت را زیر سوال برد؛ من هم می گویم صدا و سیما وظیفه اش را انجام داده است.» حسن تقدس نژاد به ایسنا گفت: «مشکلی در پخش بازی ها پیش نخواهد آمد، یا مگر دست من و آقای کفاشیان است که این مسابقات را پخش کنیم یا نکنیم. پخش بازی های فوتبال کار ارزشمند و اولویت دار کشور است که حتما باید نسبت به آن اقدام کرد.»

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با نماینده سازمان صداوسیما گفته بود: <نماینده صداوسیما اختیار افزایش حق پخش را نداشت و از نظر من جلسه دیگری در کار نیست و از امروز مقدمات لازم برای جلوگیری از پخش مسابقه های لیگ برتر را فراهم می کنیم.>