آرشیو دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۷۶
سیاسی
۳

دیداری که تکلیف بسیاری چیزها را روشن می کند

دولتی ها سه شنبه این هفته مهمان مجلس خواهند بود

گروه سیاسی| یک مهمانی در صحن مجلس برای دو قوه. هیات دولت و نمایندگان مجلس به همراه روسای خود سه شنبه این هفته گرد می آیند تا نخستین دیدار پس از سفر روحانی به نیویورک و دیدارش با نخست وزیر انگلستان با نمایندگان برگزار شود.

مجلس شورای اسلامی در هفته های اخیر انتقادات گسترده یی به دیدارهای روحانی در نیویورک داشته است: دیدارهایی که موضع گیری های بعدی آن بحث برانگیز شد. این هفته اما روحانی و مردانش به مجلس می روند تا دیداری صمیمی داشته باشند: دیداری که در فضای فعلی مجلس تکلیف خیلی چیزها را قرار است روشن کند.

روز گذشته سخنگوی هیات رییسه مجلس در مورد آن گفت: رییس جمهور و اعضای هیات دولت سه شنبه این هفته برای شرکت در نشست مشترک با نمایندگان، میهمان مجلس شورای اسلامی خواهند بود. بهروز نعمتی گفت: قرار است در این جلسه رییس جمهور، رییس مجلس و تعدادی از روسای کمیسیون های تخصصی و تعدادی از وزرا درباره مسائل جاری کشور دیدگاه های خود را ارایه کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس همچنین یادآور شد: نشست مشترک دولت و مجلس در مجلس شورای اسلامی سومین نشست دو قوه در دولت یازدهم است. سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره حضور احتمالی وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی مجلس گفت: قرار است روز دوشنبه هیات رییسه مجلس در این زمینه تصمیم گیری کند. پیش از این یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی روز سه شنبه هفته جاری خبر داده بود.