آرشیو یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۶۶
حوادث امروز
۱۴

ناکامی درکودک ربایی یک میلیاردی

گروه شوک: ربایندگان کودک پنج ساله ای در نیشابور وقتی خود را در برابر تنگناهای پلیسی دیدند گروگان خود را رها کردند.

ساعت 11 صبح 9 مهرماه سال جاری در پی گزارشی مبنی بر کودک ربایی در خیابان 22 بهمن غربی بلافاصله ماموران تجسس کلانتری 13 قدس و کارشناسان دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پای در پارکینگ خانه پدر این کودک گذاشتند.

ماموران پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند «پرهام» پنج ساله در زمان رفتن به مهدکودک از داخل پارکینگ مجتمع ربوده شده و این در حالی است که برابر اظهارات شاهدان یک خودروی پژو سیاه رنگ در همان لحظه با استفاده از ریموت در مجتمع را باز و خارج شده است و همین کافی بود تا مشخص شود آدم ربایان ریموت در مجتمع را نیز با خود همراه داشته اند.

سرهنگ «حسینی» رئیس پلیس نیشابور گفت: کودک رباها پس از 24 ساعت با تلفن همراه پدر پرهام تماس گرفته و درخواست یک میلیارد تومان پول می کنند و به دلیل حساسیت موضوع شش تیم اطلاعاتی و عملیاتی به همراه کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی تحقیقات فنی و پلیسی و ردزنی های اطلاعای را آغاز و دو مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس نیشابور تصریح کرد: ردزنی های پلیس آگاهی باعث شد آدم رباها عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار ساعت 8:10 دقیقه صبح روز پنجشنبه پرهام پنج ساله را با یک خودرو صحیح و سالم جلوی در مجتمع رها می کنند.

ماموران با توجه به اقدامات امنیتی بلافاصله راننده خودرو را به دام انداختند و تحقیقات فنی و پلیسی از وی آغاز شد و در کمتر از 72 ساعت همدستانش نیز دستگیر شدند.