آرشیو دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۷۲
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

بیک زاده خانه نشین شد

هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش استقلال که یک بار دیگر مصدوم شده، به گفته امیر قلعه نویی سرمربی این تیم 5 تا 6 هفته بازی نخواهد کرد. این در حالی است که پزشک آبی ها هم طول مدت غیبت وی را حداقل سه هفته اعلام کرده است.

مهاجم صربستانی مردود شد

یک مهاجم صربستانی و قوی هیکل که چند روزی در تمرینات پرسپولیس شرکت داشت و امیدوار بود سرخ ها جذبش کنند، دیروز از سوی حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به خاطر آنچه کیفیت ضعیف کارش توصیف گشت، جواب گفته شد.

شکستن شیشه اتوبوس آبی ها

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید بر اینکه شیشه اتوبوس حامل بازیکنان این تیم در اهواز در پی مسابقه با فولاد نوین در جام حذفی براثر سنگ پرانی عده ای شکسته شد، گفت: «برای من جای سوال دارد که چرا همواره در خوزستان برای آبی ها تولید مشکل می شود و کسی هم به آن رسیدگی نمی کند.»

گلزنی نکونام برای اوساسونا

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، اوساسونا شنبه شب با تنه ریف دیدار و این حریف را 2-3 مغلوب کرد. نکونام گل اول مردان پامپلونا را از نقطه پنالتی به ثمر رساند و البته گل سوم آنان در دقیقه آخر به دست آمد. انصاری فرد هم از آغاز برای اوساسونا به میدان رفت.

تاوکیو در راه تهران

کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا که مدتی است در این سمت جانشین جان کارلو آباته شده، سوم آبان ماه برای اقامتی سه روزه در کشورمان و گفت وگو با سران فوتبال ایران وارد تهران می شود. او و هیات همراه در جوار گفت وگو با علی کفاشیان و همکارانش از برخی موزه های تهران نیز بازدید خواهند کرد.