آرشیو دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۰
جامعه
۱۷

آغاز دور جدید پیش ثبت نام عتبات از دهم آبان

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید پیش ثبت نام های عتبات از دهم آبان خبر داد و گفت: متقاضیان سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) می توانند در این دوره برای پیش ثبت نام عتبات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی افزود: پیش ثبت نام های دوره جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات از دهم آبان از طریق سامانه پیش ثبت نام عتبات این سازمان به آدرس http: / / atabat.haj.ir آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: متقاضیانی که قصد دارند در محدوده زمانی یازدهم آذر تا بیستم اسفند به عتبات اعزام شوند، می توانند در این دوره از پیش ثبت نام ها شرکت کنند. مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: پیش ثبت نام این دوره عتبات از صبح دهم آبان آغاز خواهد شد و تا بیستم همین ماه ادامه خواهد داشت.وی یادآور شد: بیست و دوم آبان نیز قرعه کشی پیش ثبت نام ها انجام خواهد گرفت و نتایج این قرعه کشی بیست و چهارم آبان روی سایت این سازمان قابل مشاهده خواهد بود.نظافتی عنوان کرد: افرادی که در دوره های قبل پیش ثبت نام شرکت کرده و در قرعه کشی حائز اولویت نشده اند، در این دوره نیازی به طی کردن مراحل پیش ثبت نام نخواهند داشت و اطلاعات آنان در سامانه پیش ثبت نام موجود است.