آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۲۷
ورزش
۱۱

گوناگون

مازندران قهرمان تکواندوکشور

سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی و انتخابی تیم ملی تکواندو کشور که به میزبانی آبادان برگزار شد با قهرمانی تیم مازندران پایان یافت.

فوتبال 7 نفره، سنگاپور را برد

تیم فوتبال 7 نفره کشورمان دردومین بازی خود در رقابت های پاراآسیایی با نتیجه 4 بر صفر از سد سنگاپور گذشت.

فوتبال در برزیل قربانی گرفت

درگیری خونین هواداران تیمهای فوتبال دو تیم پالمیراس وسانتوس برزیل یک کشته وسه زخمی برجای گذاشت.

جوجیتسو 11 مدال صید کرد

تیم ملی جوجیتسوی ایران در پایان تورنمنت بین المللی روسیه باکسب 11 نشان رنگارنگ به کار خود پایان داد.

صعود پنافیل با سنگربان ایرانی

تیم پنافیل که حقیقی را دراختیار دارد در جام حذفی پرتغال برابر توندلابه تساوی 2- 2 رسید و در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر3 پیروز شود.در این دیدار حقیقی یک ضربه پنالتی را مهار کرد تا ناجی تیمش شود.

سوریان در صدر فرنگی کاران

سایت اتحادیه جهانی کشتی جهان اعلام کرد که حمید سوریان در صدر بهترین نفر وزن 59 کیلو جهان قراردارد. دراین لیست امید نوروزی نیز در جایگاه دوم برترینهای وزن 66 کیلو قرارگرفت.

صعود تیم بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچرایران دربازیهای پاراآسیایی مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسید.ملی پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 98 بر 37 تیم هنگ کنگ را مغلوب کرد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

کاروان غدیر23 مدال دیگر گرفت

کاروان ایران دردومین روزبازیهای پاراآسیایی با کسب 23مدال مجموع مدالهای خود را دراین بازیها به 42رساند. کاروان کشورمان دراولین روزاین بازیها 19مدال کسب کرده بود که این تعداد مدال دیروز با کسب 23مدال دیگر به 42رسید.تیم ایران درروزاول 5طلا، 11نقره و 3برنز کسب کرده بود و دیروز 3طلا، 12نقره و 8 برنز دیگر کسب کرد تا با مجموع 42مدال درمکان پنجم جای گیرد.