آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۷۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

اجرایی نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان: یکی از هموطنان در تماس با سلام ایران اظهار کرده اند که بازنشسته تامین اجتماعی هستند. علی رغم اینکه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به قانون تبدیل شده است ولی اجرایی نشده است، تقاضای رسیدگی داریم.

پیگیری وضعیت استخدام پزشکان خانواده: هموطن عزیزی در پیامک خود در خواست پیگیری وضعیت استخدام پزشکان مامایی را که به مدت 8 سال به عنوان پزشک خانواده درمناطق محروم خدمت می نمایند را خواستار شده اند.

رفع آلاینده های هوا: یکی دیگر از هموطنان چنین اظهار کرده اند که به گفته پزشکان یکی از شرایط مهم و اصلی برای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی حذف سیگار و آلاینده و هوای آلوده است و پاکسازی آلاینده ها از فرآورده های نفتی حق مسلم و نیاز دائم فردی و اجتماعی است.

آلایندگی کارخانه پوکه در ارتفاع 2400 متری: آقای محمد تجاری از روستای دلارشاق استان مازندران در تماس با ما اظهار کرده اند که در ارتفاع 2 هزار و 400 متری معدن پوکه ای که توسط قوه قضائیه بسته شده بود، دوباره بازگشایی شده و این به معنای از بین رفتن مرتع زیبای این منطقه است که در آینده این خطر متوجه حیات وحش منطقه نیز خواهد بود. از مسئولان درخواست داریم جلوی از بین رفتن این قسمت زیبای قله دماوند را بگیرند.

طول تریلی های خودروبر: آقای علیزاده نیز چنین عنوان کردند که با توجه به اینکه طول تریلی های سواری کش بسیار زیاد است از مسئولان راهنمایی و رانندگی درخواست کرده اند قبل از اینکه حادثه ای رخ دهد این تریلی ها را با نصب علامت و یا پرچمی مشخص کنند یا باوجود اسکورتی در جاده ها تردد نمایند تا مانع از وقوع حادثه ای شود.