آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۷۴
صفحه آخر
۲۴

نقاشی های اشرفی در نار

مجموعه ای از نقاشی های سارا اشرفی از 25 مهر ماه در گالری نار به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا دوم آبان ماه ادامه دارد. سارا اشرفی در توضیح آثارش نوشته: «هنگامی که از کنار یک تابلوی نقاشی رد می شوید، حتما صدایی به گوش می رسد، گاهی صدای شرشر باران، گاهی صدای برخورد یک نگاه و گاهی صدای تنفس سکوت... من در این مجموعه کارهایم تلاش کرده ام صدایی که می شنوید یک صدای معمولی نباشد، گوش کنید، بشنوید، این همان صدایی است که شما تصور می کنید، با نقاشی های من راحت باشید خیلی ساده اند درست مثل قدم زدن، همیشه بر این باورم بگذارید پاهایتان به گام هایتان بیندیشند چرا که راه را آنها می پیمایند، بگذارید بیندیشند به راهی که شاید چشم ها از آن بی خبرند درست زمانی که دست ها در تاریکی جیب ها به خواب رفته اند.»

اشرفی از سال 1373 کار هنری را با تصویر سازی و کاریکاتور در روزنامه ها و مجلاتی چون ایران،همشهری، زن، صدای عدالت، صبح امروز، آفتاب امروز، ابرار، مجله روز هفتم، نوروز و هفته نامه میهن شروع کرد.

نخستین نمایشگاه انفرادی اشرفی در سال 1378 در گالری طرح نو برگزار شد و تعدادی از آثار او نیز در نمایشگاه گروهی تور اروپا نیز به نمایش درآمده است.